Prečo mať vlastnú doménu?

Doména je najlacnejšia reklama na internete.
V súčasnosti mať web na vlastnej doméne je už bežný štandart. 

Ak podnikateľ nemá web, určite používa na komunikáciu aspoň mailovú poštu. A tu má vlastná doména veľký význam.

5 dôvodov pre vlastnú doménu:

  • Firemná identita
    Doménové meno súčasťou firemnej identity.  Poznajú ho Vaši klienti  aj partneri.  Už samotný názov domény si môžu zapamätať a pozitívne spájať s Vašimi produktami a službami.
     
  • Každým mailom s vlastnou doménou propagujete seba
    Ak používate pri mailovom kontakte vlastnú doménu - za zavináčom @ názov vlastnej firmy alebo produktu - rozširujete informáciu o svojej firme.

    Ak používate na firemnú komunikáciu .....@gmail.com  .....@zoznam.sk, .....@azet.sk a pod, robíte propagáciu danému poskytovateľovi namiesto vlastnej firmy - Google, Zoznamu, Azetu a pod.

    Ku každej doméne máte možnosť využívať mailové kontá.  Stačí si k nej zabezpečiť jednoduchý základný webhosting,
     

  • Doménové meno je váš marketingový nástroj.
    Uvádzajte ho všade aj v „kamennom“ svete: na svojich prospektoch, inzerátoch, vizitkách, autách, hlavičkových papieroch a pod.

     

  • Doména môže priamo určovať, čím sa zaoberáte
    Niektoré doménové mená jednoznačne určujú, čím sa zaoberáte. Napr. www.stavebnik.sk . potom pri propagácií vašej firmy stačí uvádzať názov vášho webu – doménu.

     

  • Doména ako bohatstvo Vašej firmy
    S doménami sa bežne obchoduje. Ak vlastníte zaujímavú doménu, môže to byť najcennejší majetok, ktorý vlastní vaša firma.